Jaja...

Ja jösses ja... Skriva här är ja ju inte särskillt duktig på! men ja kör vidare.. de är trots allt för min egen skull ja har bloggen ;)
 
Lovade ju bild på min fining som klippt, så de kommer här: 
 
 
sen när ja skulle rida i torsdags va hon helt knäpp, kunde knappt hålla henne ute, hon va helt skogstokig. så va bara ute i 10 minuter innan ja fick vända hem. Hade tänkt byta bett men hann inte de för Sia och Castor skulle vaccineras. och de kanske va tur att ja inte stack ut igen, hade nog inte kunnat hålle mig för att läxa upp henne.
 
Men i alla fall, resten av helgen skrittades/ joggades hon lite lätt. hästar ska ju ta de lugnt ett par dagar efter en vaccinering. 
 
Igår och idag va hon helt underbar att rida! lätt i handen, bet sig inte fast, och va allmänt possitiv! 
Jag har nämligen fixat lite med hennes bett, ett tips från chefen som ja tänker dela av mig me till er, fast i ett senare inlägg ;) 
 
Nu ska ja och syrran upp och fixa de sista i stallet. ska ta kort på bettet så ni får se ;) Kan hända att jag tar tag i och puttsar lite träns, men får se :)
 
pöss hej! <3  
 
 
 
 
 
 
 
(Edit: Glömde såklart kameran hemme, så bild får ni i morgon, dock kommer tipset senare) 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Skriver en liten miniserie på min blogg om dåliga hästannonser. Vill du ha ett gott skratt så kika in på http://micatcho.blogg.se/
Tjing tjing!

2013-01-24 @ 22:29:15
URL: http://micatcho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0