back to work....

ja nu kör vi igen då... blev ett, som vanligt, avbrott ganska direkt men vi testar igen! snabb update då. sia är igång hyfsat och går bättre än någonsin! dessutom ska vi starta gothacuppen i kulis lag vilket blir en bra start då jag behöver endel stöd... mina tävlingsnerver är kassa xD det är tre omgångar och det är en förklass på 90cm och lagklassen går i 95. och vi hoppar ju bana på en meter så det ska nog gå bra ;)  
 
 
vädret det sista har ju varit underbart och även om jag kunnat rida på dagen så har det blivit endel underbara månskensritter!  
 
aja idag va ja ute en sväng under månen med Castor på släptåg.doch tappade Sia en baksko sådet blir inte så mycke mer är skritt ett tag tills hovslagaren kan komma :)
 
 
nu är klockan halv 12 och ja ska upp och jobba i morgon... så måste sova nu. lovar att ja ska ta mig i kragen och komma igång här på allvar nu!
 
bild på min ursnygga lampa <3 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0