Uppförsbackar!

Ja jag trivs ganska bra med livet just nu! Har börjat simma lite för ryggens skull vilket känns skönt än så länge, så va inne på arenan efter lunch och simmade. Det blev 500m idag med en kort vilopaus för att stretcha axlar och nacke. men annars körde ja på tills mjölksyran i armarna började komma krypande... tänkte att med hästar ska man ju pressa mjölksyretröskelen lite hela tiden för att stärka och höjja, så gissar att de kan va samma med oss människor ;) Dock går det ju ganska långsammt då jag inte simmat på typ två år (förutom när man badat men de är ju inte samma sak ) så är ganska nöjd! ;)
 
Sen handlade jag lite snabbt och sen va de bara att sticka hem och byta om, lasta Sia och åka till hjo för att rida me Fredrika! Det blev ganska mycke skritt och galopp för hästarna va liiite för taggade för att trava xD fördelen med att åka och rida hos Fredde är att dom har så säkla mycke backar över allt! så planen ligger i att typ åka dit varannan vecka (i början) och rida lite i backar och bygga massa muskler!
 
Fredrika och Billy-Boy och lite Sia framför utsikten över Vättern!
Precis efter en snabb galopp i brant uppförsbacke! <3
 
Sen har Sia hoppat vattenfyllt dike/porlande bäck idag! tvekade ganska mycke men hoppade snabbt över efter en stunds övertalning!
För övrigt då: i morgon blir de morgonritt innan jobbet då ja börjar vid 10 :) ska bli så jäkla kul att tävla på söndag! dock är de typp 90 starter i varje klass och jag startar först i förklassen och som nr -6 i lagklassen... kommer bli en lång dag har jag en känsla utav! sen att ja ska jobba så fort ja kommer hem gör ju inte saken bättre... jaja de blir som de blir när man missar ordinarie anmälan....
 
natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0