testing!

etta tvåa, etta tvåa?! hör ni mig?
Hahah nej men skämt åt sido... de va ett tag sen ja va här... nu igen... xD ja ja men vi tutar på och kör vidare.
 
Sia går bättre än bäst! startade vår första lokala den 1 april på skövde ryttarförening. hoppade 95+105. dubbelnollade i båda klasserna och tog vår första placering i 105! en tredjeplats blev de och då red jag ändå väldigt lugnt! vi är ju mest ute för att få rutin och då kör ja på "de säkra före de osäkra" så att säga ;) 
 
annars då..?! ja temperaturen stiger och idag mockade ja i bara t-shirt ;) det är verkligen riktigt skönt ute :D 
ny hjälm! kännde att min CO inte är särskillt snygg ihop me en kavaj, och i samma veva hade skara hästsport ett erbjudande på JW hjälmen.. så passade på innan jag han ta mitt furnuft till fånga :P 
 
Framöver nu då... ska rida för skövde i gotacuppen, och första omgången går på söndag i skövde! taggad? JAA FÖR FAAAAN!!! :D 
Sen är det dessutom GHS nästa vecka och jag har egentligen bara en sak som är planerad att köpa: ett yber snyggt/häftigt träns!
Detta är ett av PS of swedens nya träns: Jump of revolution!
 

Tycker verkligen om detta! dock måste jag klämma och känna på de innan ja vågar mig på att köpa de... de kostar så mycket som 1999:- men jag hoppas på nån kampanj i samband med GHS ;) Dock tror jag inte att jag vill ha med blingat pannband, utan vill nog ha basic, eftersom Sia antagligen tävlar med luva, dessutom är hon ingen blinghäst. Skulle dock överväga Bling om de kommer i svar! såå snyggt me svart swarovski. inget direkt blingbling utan det blir lite mer glödande ;) 
 
Jaja pengarna blir nästa veckas bekymmer xD
 
Imorgon ska jag åka och simma på morgonen/förmiddagen, städa och tvätta lite mitt på dagen och sen drar jag och Sia till hjo och rider ihop med världens bästa fredrika waiting.blogg.se ! <3
 
Natti <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa du, du är verkligen världens bästa vän och jag är så glad att jag har dig i mitt liv. du betyder jättemycket för mig!!!! <3

2013-04-17 @ 21:48:15
Postat av: fredrika

bästa du, du är verkligen världens bästa vän och jag är så glad att jag har dig i mitt liv. du betyder jättemycket för mig!!!! <3

Svar: ååh älskade du! hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig! <3
Sofia Berglund

2013-04-17 @ 21:48:26
URL: http://waiting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0