Presentation 2

Kullingshagens MY "Mysan"
 
 
Mysan är ett 13 årigt varmblodssto.
E: Speedy Tomali U: Florida Flame
 
Detta är min absolut bästa vän, min andra hälft. 
Jag har haft henne i snart två år, men eftersom ja skaffade min andra häst för att jag vill försöka satsa på hoppningen är hon till salu.
 
Mysan är en rödhårig tant som alltid vill vara en till lags. Men hon är ju som sagt rödhårig så man får inte reta henne för mycket xD
 
Här kommer lite bilder som får tala för resten <3
 
 
 
 
haha jag är väl den ända som kör på rosa till en fux xD <3
 
 
Vackra Mysan!
 
Som sagt! hon är till salu!! <3
 

Kommentarer
Postat av: Fredrikaaaaa

åh ni är då allt mitt favoritekipage<33

2012-10-11 @ 22:57:45
URL: http://waiting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0