Presentation 1

 
 
Lite prestnationer då!
Tror ja börjar med mig själv ;)
 
Jag heter ju då Sofia och fyller om drygt en månad 20år. Jag jobbar för tillfället deltid på en ekologisk mjölkgård. Jag bor fortfarande hemma, eftersom ja har två hästar, och då räcker inte deltidslönen till ;) 
Jag bor i värsås utan för skövde och har stallet ca 500m bort :)
 
Mer då. jo förutom att jag är hästtokig fotar jag endel. har en Canon Eos 1000D som funkar ypperligt för lilla mig :)
Dessutom läser massa böcker jag när jag får tillfälle. Jag ritar, främst hästar men ser de mesta som en utmaning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ja. de kommer presentationer utav mina två hästar också :) 
 
Puss <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0