trött som vanligt

trots att ja låg till sängs hela dagen igår så är ja supertrött. ja somnade dessutom ifrån datorn, och missade att lägga upp kavajerna. Men dom kommer nån gång under dagen idag.

sitter just nu och myser Me katterna i stallet. Ska rida och sen hmm och fixa lite. Ska ha kalas ikväll, för de hinns inte Me i nästa vecka (fyller 20 på onsdag).

Har önskat mig massa pengar av alla så ja kan köpa en sadel till Sia, jag och syrran samsas fortfarande om hennes, vilket är sjukt snällt men de vore trevligt att kunna rida ihop för en gångs skull:)


bild från när Sia klipptes :) sjukt snäll va hon. rörde inte en min, och de va första gången hon klipptes :D men de är som ja sagt hela tiden, "Min häst är bäst!" <3
puss/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0