Som vanligt då...

Ja som vanligt då så har jag helt glömt av att blogga men nu har ja lagt in en påminnelse i mobilen varje em till att börja me. Och tanken är att när ja fått rutin på de så ska ja ställa in en påminnelse till :)
 
jaja orkar inte dra vad som hänt. så kör på den här veckan. I tisdags va jag och Sia på grevagårdens sista pay and jump för i år. Hoppade 90-100. i 90 fick vi ett stopp på nr 6, en grind som många reagerat på, men jag uppfattade inte nån direkt anledning, höll iaf på att åka av då men kom tillbaka och red rent ut sagt uselt på de sista två.
Vi körde Felfritt i 100, med en sån jäkla härlig känsla! jag red bra, Sia va allert och känslig! Galoppen va perfekt och vi satte de flesta avstånden! Så jäkla nöjd med både mig själv och framförallt med Sia!
 
Sen i onsdags var vi iväg på sadelinpassning, och bestämde mig för en Santa cruz Celine. en lite djupare sadel med stora stöd, riktigt skön! Men tyvärr så hade dom inte den i rätt bommvidd hemma så den bestälde hon senare samma dag, dom skickade den igår och den kom idag!!! snacka om snabb service!!! så imorgon blir de en premiärtur med syrran!
 
Ja jag är som sagt sjukt nöjd och har svävat runt på små rosa moln hela veckan!
              
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0