long time...

Ja nu "glömde" ja av bloggandet igen, men som tur är så har ja en syster som påminde mig! så de kanske är dax att börja uppdatera lite då!
 
-Mysan har ja för tillfället inte kvar. och i helgen får ja veta om hon blir såld vilket vore underbart!  
 
- Den 21 oktober va jag och Sia i hjo och hoppade. Hoppade en 90cm i pay and jump och 1m i KM-klassen.
i 90 fick vi ett stopp på en oxer direkt ur sväng, vilket vi inte tränat något på. Så både Sia och jag blev rätt överraskade över hur fort hindret kom. Annars gick rundan superbra och jag orkade hålla ihop henne genom hela banan!
I 1m så gick hon som ett godståg! stark och säker. fick dock ett pet på samma oxer som i 90, men de va dels mitt fel för ja ville bara ha fram henne och glömde av att hålla om! men jag är supernöjd! Debuten på 1m me ett pet och dessutom en delad andraplats i KM! :D
 
Efter KM:et har vi tagit de ganska lugnt. veckan efter hade jag sjukt ont i nacken så då fick hon stå helt, och denna veckan har jag varvat ridningen med  tömmkörning. ja längtar tills ja får fram de steget som hon har när man tömmkör, när ja rider! de är så runt och hon får sånnt schvung genom bakben och rygg!!!
 
Idag ska ja, syrran och hennes kompis ut i skogen och fixa lite hinder och om ja hinner innan de blir mörkt ska vi skutta lite över dom :)

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Fina ! :D

2012-11-05 @ 14:09:50
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0