Grevagården!

Idag vart ja på Greva gården och kikade på lite Dressyr. De vart nått meeting där i helgen. Dessutom Kom en av mina största inspirationskällor innom dressyren dit, nämligen Sofia Genne ( gennes.se ) De va verkligen skitkul att träffa henne! helt klart en persson som ja kan umgås me i timmar ;) Hade tänkt åka dit nu på kvällen med när hon startade sin andra klass men har åkt på nån influensa skit eller nått så har varit sängliggandes sen två :( sen ville inte kameran göra som ja ville så några blider fick ja inte heller på Sofia och Mingmang. Tycker verkligen att Han va en helt annan häst att se irl istället för på film! vilken otroligt graciös och explosiv häst säger ja bara!
 
Lånade bilden av Sofia, hoppas de är okey?!
 
 

Nu har ja piggnat till lite så nu sticker ja upp till stallet snabbt och fixar, sen ta in hästarna :)  
 
 
puss <3   
 
 
 
(Juste ja kom ihåg att uppdatera ;)  Senare kommer ev ett inlägg me mina favoritkavajer ;) love to you all! <3)

Kommentarer
Postat av: Sofia Genne - G E N N E S . SES

Jätteroligt att träffa dig, som jag sa tidigare tycker jag att det är modigt när läsare vågar ta så pass stort initiativ och kunna prata loss ;-)

Krya på dig!!!
Kram Sofia

2012-11-10 @ 23:03:27
URL: http://www.gennes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0